Buscar

Внимание, обяви от измамници!

За голямо мое учудване продължавам да намирам  обяви за заеми публикувани от измамници. А още по учудващо е, че обявите са публикувани в елитни национални портали за обяви. Няма да споменавам кои, защото наличието на измамнически обяви е просто срам за техните администратори. На моите читатели само ще обърна внимание върху следното. Подминавайте или дори по възможност сигнализирайте за измама всички обяви със следното съдържание:

"Здравейте г-н и г-жа Индивидуални Швейцария, Канада, Белгия или френски език, българска аз  заем оферта от 500€ до 10 милиона€ в 48 часа за всяко лице може да  изплати заедно с лихвите по 3% лихва за писане на никого m \ ', ние  са лица, които предлагат заеми между физически лица, които трябва да сериозно  малкия бизнес, лични инвестиции за едва 3%, моля свържете с
Телефон:  0125958645"
Или:
"Аз ви постави със заем от 2000€ на 1.7 милиона€ в много проста. Аз също правят инвестиции и заеми между отделните видове. Аз предлагам кредити краткосрочен, средносрочен и дългосрочен план. Ние не знаем си употреба и нашите трансфери са осигурени от банка за сигурността на сделката. За всички искания предложения от проценти и плащане вноски и Аз ще бъда вашата помощ. И накрая, за по-добро разбиране, моля свържете се с мен.
Телефон:  012589856"
Думи нямам просто!
Тези хора администраторите не четат ли какво се публикува в порталите им? Пълна отврат!





Ако смятате да потърсите заем от онлайн пространството обърнете внимание на ЛЕГАЛНИТЕ институции събрани в моята статия "Как да вземем пари на заем от небанкови институции"

А ако искате да потърсите обяви за заеми потърсете тук:  ФИНАНСОВИ ОБЯВИ.
Админът е напатил се от измами като нас човек и няма да допусне в сайта му да има измамнически обяви.


0 коментара:

¿Te animas a decir algo?

 
Пари на заем-справки за заеми | Copyright © 2011 Diseñado por: compartidisimo | Con la tecnología de: Blogger