Buscar

Бяла карта - шанс за хора с лошо кредитно досие

В средата на декември ми попадна рекламата на Бялата карта от Пощенска банка и аз ей така на шега си подадох искане за нея. Нали от доста години насам влача лошо кредитно досие. и изобщо не очаквах, че ще ме одобрят. Имах нужда от малко допълнителни пари за празниците. Неочаквано за мен не само, че ме одобриха, но дори ми отпуснаха по-голяма от очакваната сума, не ми поискаха никаква такса за издаване и си я получих в най-близкия до домът ми клон. Изтеглих половината сума и с удивление установих, че банкоматът не ми взе дори стотинка за тегленето. Лихвата е само 10% и то само върху използваната сума. Дори не бях длъжна да я изплатя наведнъж цялата, човек има възможност да внесе само 15% върху изразходваната сума. А след 24 часа може да разполага отново с внесената като вноска сума. Ако човек си погаси цялата изтеглена сума може да си разполага отново по всяко време с нея. И никакви лихви не се начисляват. Можете да си пазарувате в нета с Бялата карта, да си теглите пари в брой от нея и за всяка една транзакция си получавате СМС. А най-хубавото от всичко е, че след 6 месеца се увеличава лимита. По-удобно разплащателно средство отдавна не ми беше попадало. Няма годишна такса, няма такса за преиздаване, няма никакви утежняващи такси и таксички. Единственият и недостатък е, че първоначално отпуснатата сума не е голяма и не би свършила работа за по-големи кредитни нужди, но ако сте закъсали спешно за сума до 500 лв. Бялата карта е вашето спасение. Единственото условие да я получите е да работите на трудов договор. Горещо препоръчвам на всички Бяла карта.

0 коментара:

¿Te animas a decir algo?

 
Пари на заем-справки за заеми | Copyright © 2011 Diseñado por: compartidisimo | Con la tecnología de: Blogger