Buscar

Всички търсещи заем бягайте далече от Ани

Днес в столичния портал за обяви zele.bg прочетох запитване от един потребител дали някой е взел кредит от Ани Атанасова. Ани Атанасова ли? Косата ми се изправи. Въпросната Ани е видна столична измамница подвизаваща се под много имена, но най-често използва производни на собственото си име. Ани Атанасова, Ани Василева, Мариана Георгиева, но в същност това са многото имена на една мошеничка. Истинското и име е Мариана Георгиева Атанасова. Аз лично изгорях от нея с 400 и когато това стана се свързах и с други хора, които бяха изгорели със скромните суми от по 1000, 2000 лв.
Брой и чет нямат ужилените от това лице. Известна е на всички полицейски районни, но досега никой не е успял да я осъди. Явно женицата има достатъчно пари и връзки, за да се отървава. и аз съм подала жалба, срещу нея, но до тук нищо. А тя явно продължава с дейността си както и досега. Писах на потребителя да бяга далече от нея. После написах и обява да бягат далече от нея в самото zele.bg. Обнових страницата и какво да видя? Обявата хоп изтрита. Написах я повторно мислейки, че е някакъв бъг. След една минута обявата ми отново изтрита. Е това вече ме вбеси и написах и имейл до админа на zele.bg с питане защо трият тази обява? Ако те не си пазят потребителите, кой да ги пази? Или другото ми обяснение в Ани Атанасова да е собственик на зелето и си пази хляба. Умът ми не го побира. Но мога да предпазя тези, които четат моят блог. Пазете се от Ани, с изрусена проскубана коса, винаги определя срещи на паркинг в кола и се облича като последната парцалана.

0 коментара:

¿Te animas a decir algo?

 
Пари на заем-справки за заеми | Copyright © 2011 Diseñado por: compartidisimo | Con la tecnología de: Blogger